Verzenden & retourneren | Smit Cruyff Sportspecialist

Bestellingen en Levering

1.1 Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze website, telefonisch of in onze fysieke winkels. Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te leveren. Eventuele vertragingen zullen duidelijk gecommuniceerd worden.

1.2 Levering vindt plaats op het door de klant opgegeven adres. Het risico van verlies of beschadiging van de producten gaat over op de klant op het moment van levering.

1.3 Voor bestellingen met een totaalbedrag van €150 of hoger bieden wij gratis verzending aan binnen Nederland. Voor bestellingen onder dit bedrag worden verzendkosten in rekening gebracht, die tijdens het afrekenproces worden vermeld. U kunt ook altijd de artikelen ophalen in de winkel zodat u ze gelijk kan passen en helemaal te vrede bent met uw aankoop.

1.4 Houd er rekening mee dat de levertijd kan variëren afhankelijk van de beschikbaarheid van het product, de verzendlocatie en eventuele externe omstandigheden. Wij zullen ons best doen om u zo nauwkeurig mogelijk te informeren over de verwachte levertijd.

Retourbeleid

2.1 Klanttevredenheid is belangrijk voor ons. Indien een product niet aan de verwachtingen voldoet, bieden wij een retourperiode van 14 dagen aan. Voorwaarden en instructies voor retournering zijn te vinden op onze website.

2.2 Geretourneerde producten moeten in originele staat zijn, inclusief alle accessoires en verpakkingen. Kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is.

2.3 Als onderdeel van ons milieubeleid vragen wij klanten om zorgvuldig te overwegen voordat ze een product retourneren. Om onnodig transport te voorkomen en de CO2-uitstoot te verminderen, moedigen wij klanten aan om de juiste maat en productbeschrijving zorgvuldig te lezen en bij twijfel contact op te nemen met onze klantenservice voor advies.

2.4 Retourzendingen moeten worden verzonden naar het retouradres dat vermeld staat in de instructies op onze website. Zorg ervoor dat de retourzending voldoende is verpakt en dat u een verzendbewijs krijgt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of beschadigde retourzendingen.

Neem voor meer informatie over ons verzend- en retourbeleid contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar om een uitstekende service te bieden en eventuele vragen of problemen met betrekking tot verzending en retournering op te lossen.